Kent Müzesi, 3 ayda 50 bin ziyaretçiyi ağırladı Elazığ’da, ‘Müzeler Şehri Elazığ’ Projesi kapsamında hayata geçirilen Kent Müzesi, 3 ayda yaklaşık 50 bin vatandaşı ağırladı. 03-02-2025 10:18 Güncelleme : 03-02-2025 11:32 YORUMLAR Website Adınız * E-Posta Adresiniz * Yorumunuz * KÜLTÜR - SANAT Türk Dünyası 8. Çoruh Plastik Sanatlar Çalıştayı’nda buluştu Raci Alkır Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri yine hayran bıraktı Sanat ikonları Palandöken’de buluştu Bulanık’ta çocuklar şenlikte gönüllerince eğlendi Kars’ta gençlerden kültürel hazineye can: Sümerbank halılarına genç dokunuş Çok Okunanlar 1 Saadet Partisi Elazığ teşkilatı hafta sonunu yoğun teşkilat çalışması ile geçirdi