Tunceli’de yol üzerinde yaralı olarak bulunan dağ keçisi İl Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi. Yaralı dağ keçisinin, tedavisinin ardından doğaya bırakılacağı kaydedildi.
Saadet Partisi Elazığ teşkilatı hafta sonunu yoğun teşkilat çalışması ile geçirdi
16:28 - SİYASET