Elazığ İl Özel İdare ve Elazığ Basketbol’un mücadele ettiği Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi’nde 19. hafta maçları geride kaldı. Elazığ İl Özel İdare, evinde oynadığı maçta Fenerbahçe Gelişim’e 58-51 yenilirken, Elazığ Basketbol da deplasmanda İzmit Belediyespor’a 86-78’lik skorla mağlup oldu. Elazığ İl Özel İdare haftayı 29 puanla 5. sırada, Elazığ Basketbol ise 25 puanla 9. basamakta tamamladı.
Saadet Partisi Elazığ teşkilatı hafta sonunu yoğun teşkilat çalışması ile geçirdi
16:28 - SİYASET