Maden Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamada,”İlçemizde yaşanan şiddetli sağanak yağıştan olumsuz etkilenen istasyon köprüsü can ve mal güvenliği için geçici süreliğine ulaşıma kapatılmıştır. Bu bölgede ikamet eden vatandaşlarımızın alternatif güvenli yolları kullanmaları gerekmektedir” denildi.
Saadet Partisi Elazığ teşkilatı hafta sonunu yoğun teşkilat çalışması ile geçirdi
16:28 - SİYASET