Elazığ’da hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi vatandaşları serinlemek için farklı yollara yöneltiyor. Sıcak havadan bunalan ve serinlemeye isteyen bir arkadaş gurubu, farklı bir yöntem seçti. Elazığ- Pertek arasında bulunan Keban Baraj Gölü ortasına giden arkadaş gurubu, su üzerine sandalye ve masa atarak oturdu.
Saadet Partisi Elazığ teşkilatı hafta sonunu yoğun teşkilat çalışması ile geçirdi
16:28 - SİYASET