Pülümür’de ayıların şehir merkezine kadar inmesi olağan bir hal almaya başladı. Dağlık alanlarda yiyecek bulmakta zorluk çeken ayılar gruplar halinde şehir merkezine gelerek yiyecek aramaya başladı. Önceki gece 3 ayı çöp konteynerinin etrafında toplandı. Sokak köpeklerinin havlamaları eşliğinde konteynerden yiyecek almak isteyen ayılardan biri, devirdiği konteyneri yaklaşık 20 metre sürükledi.
Saadet Partisi Elazığ teşkilatı hafta sonunu yoğun teşkilat çalışması ile geçirdi
16:28 - SİYASET